جعبه و انواع جعبه

جعبه و انواع جعبه در آرکا باکس

جعبه چیست ؟

فضایی برای قرار دادن محصولات در یک چهار چوب خاص جهت بسته بندی ، تبلیغ و یا زیبا سازی ظاهر محصولات و یا حمل راحتتر محصولات استفاده می شوند . برای فروش بهتر یک محصول باید آن را در یک بسته بندی مناسب قرار داد که یکی از انواع بسته بندی جعبه می باشد . جعبه ها انواع و اشکال مختلفی دارند که مطابق با سلیقه و نوع محصول تولید می شوند . مشتریان در فروشگاه ها اول چشمشان به بسته بندی محصول برخورد میکند و این یعنی شما می توانید با طراحی یک بسته بندی خوب و مناسب به فروش بیشتر محصول خود کمک کنید .در آرکا باکس میتوانید یک بسته بندی مناسب برای محصول خود طراحی و تولید کنید فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی مشاوران و طراحان متخصص مجموعه آرکا باکس استفاده کنید .

انواع جنس جعبه :

"جعبه و انواع جعبه

جعبه ها از نظر ظاهری :

جعبه ها همیشه به صورت مکعب تولید نمی شوند بلکه با طرحهای مختلف قالب و شکل ظاهری مطابق با سلیقه مشتری و نوع محصول  به صورت هدفمند و هوشمندانه انتخاب و تولید میشوند .

انواع شکل و قالب جعبه :

  •  پنجره دار
  •  استوانه ای
  •  کشویی (کبریتی)
  •  کیبوردی (لبتاپی)
  •  دوطرف درب (دارویی)
  •  صندوقی
  •  و …

در تصویر زیر میتوانید چند مدل از اشکال مختلف جعبه را مشاهده کنید

جعبه و انواع جعبه

جعبه‌ها با اشکال مختلف مطابق با نوع محصول شما تولید می شوند. آرکا باکس با تیم حرفه ای  و ایده های جدید در راستای جلب نظر مشتریان و ترغیب آنها برای خرید محصول شما، آماده تولید انواع قالبها و مدلها با سلیقه و مناسب محصول شما می باشد. در مقالات بعدی در مورد هر کدام از شکل ها، قالبها و مدلهای جعبه به صورت جداگانه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار میدهیم. که امیدواریم مورد قبول و توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

آرکا باکس مفتخر است با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه های مقوایی ، لمینتی ، هارد باکس ، استوانه ای و ساک دستی خدمت رسان شما مشتریان عزیز در زمینه بسته بندی های مقوایی باشد .

www.arkabox.ir  –  +989351692579  –  instagram/arkabox .ir

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

بدون دیدگاه

دسته‌ها

اشتراک گذاری

فهرست