جعبه لوازم یدکی خودرو

تولید جعبه لوازم یدکی خودرو

جعبه لوازم یدکی خودرو

جعبه لوازم یدکی و انواع آن :

لوازم یدکی خودرو هم مانند تمامی محصولات دیگر نیاز به جعبه و بسته بندی دارد که در جعبه سازی آرکا بسته به نوع محصول ، سایز و وزن آن نوع جعبه و بسته بندی را مشخص میکنیم . طبیعتا اکثر قطعات خودرو و لوازم یدکی ، دارای وزن بالایی میباشند . در مقالات قبلی ذکر شده که مناسب ترین جعبه برای محصولات سنگین  جعبه لمینتی است ، اما یه سری از لوازم یدکی ها که در دسته محصولات زینتی خودرو هستند ، وزن آنها کمتر است که میتوان از جعبه مقوایی برای بسته بندی آنها استفاده نمود .

 

خلاقانه ترین بسته بندی لوازم یدکی خودرو

همانطور که بارها گفته شده جعبه هر محصولی مطابق با سلیقه ، نوع محصول ، وزن و سایز محصول انتخاب میشود که بعد از انتخاب نوع جنس جعبه میتوان شکل قالب و طراحی گرافیکی بسته بندی را با سلیقه مشتری و ایده های خلاقانه بسته بندی که توسط تیم حرفه ای طراحی آرکا باکس ممکن میشود انجام داد .

در ادامه این مقاله در مورد انواع جعبه مناسب لوازم یدکی مطابق با نوع محصول مطالبی را آماده کردیم . با ما همراه باشید .

انواع جعبه مناسب لوازم یدکی و کاربرد آنها :

بسته بندی لوازم یدکی با جعبه لمینتی :

همانطور که گفته شد این نوع جعبه در بسته بندی ها مناسب قطعات سنگین میباشد و در لوازم یدکی خودرو برای محصولاتی مانند :

  • لنت ترمز
  • قطعات جلو بندی
  • قطعات موتوری
  • پیچ ها
  • قطعات کامپیوتری خودرو
  • دزدگیر خودرو
  • و …

مورد استفاده قرار میگیرد در سایت چاپ و جعبه سازی آرکا در قسمت نمونه کارهای لمینتی میتوانید نمونه های از جعبه لنت ، جعبه جلوبندی خودرو ، جعبه دزدگیر خودرو و جعبه لوازم یدکی دیگر خودرو را مشاهده کنید .

جعبه لمینتی لنت ترمز

 بسته بندی لوازم یدکی با  جعبه مقوایی :

جعبه مقوایی مناسب بسته بندی محصولاتی با وزن سبک و سایز کمتر میباشند محصولاتی از جمله :

  • لوازم لوکس و تزئینی خودرو
  • برف پاک کن
  • لامپهای کوچک خودرو
  • تسمه خودرو
  • و …

نمونه هایی از این جعبه ها را میتوانید در سایت آرکا باکس در قسمت جعبه مقوایی و جعبه آیینه خودرو ، جعبه استوپ موتور و جعبه لوازم یدکی خودرو مشاهده کنید این جعبه ها توسط تیم  آرکا باکس طراحی و تولید شده اند .

جعبه مقوایی لوازم یدکی خودرو

بسته بندی لوازم یدکی خودرو با جعبه استوانه ای ( قوطی مقوایی ):

بسته بندی و جعبه ها میتوانند گاهی اوقات با ایده های خلاقانه طراحی و تولید شوند. گاهی اوقات این بسته بندی ها فقط از نظر ظاهری خاص و خلاقانه هستند. اما گاهی اوقات استفاده از نوع و جنس جعبه ها میتواند بسیار خلاقانه باشد که توجه مشتریان را بیشتر به خود جلب کند.

برخی از لوازم یدکی خودرو روغنی و دایره ای شکل هستن مانند بلبرینگ ها پیشنهاد خلاقانه جعبه سازی آرکا به یکی از مشتریان لوازم یدکی خود ، استفاده از جعبه استوانه ای (قوطی مقوایی ) برای بسته بندی بلبرینگ بوده که فوق العاده کاربردی و شیک می باشد و توجه بسیاری از تولید کنندگان لوازم یدکی را به خود جلب کرده .

نمونه-استوانه-ای-بلبرینگ

کارتن مادر بسته بندی لوازم یدکی خودرو :

هر قطعه کوچک و بزرگی که در داخل جعبه مخصوص خود قرار میگیرد، برای ارسال به فروشگاه ها و جابجایی، نیاز به جعبه ( کارتن) بزرگتر (کارتن مادر) نیاز دارد که تعدادی از آن محصول را در آن قرار داده و ارسال کنید.

این جعبه ها باید از جنس کارتنی و لمینتی باشند که ضخامت و استحکام کافی برای تحمل وزن تعدادی از محصولات کوچکتر را در خود داشته باشند .

جعبه-لوازم-یدکی

برای سفارش جعبه برای بسته بندی انواع لوازم یدکی با طراحی و ایده های خلاقانه،  میتوانید با کارشناسان ما در جعبه سازی آرکا تماس بگیرید و یا از گزینه استعلام قیمت در صفحه اصلی سایت آرکا باکس ، اطلاعات جعبه درخواستی خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

چاپ و جعبه سازی آرکا مفتخر است با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه های مقوایی ، لمینتی ، هارد باکس ، استوانه ای و ساک دستی خدمت رسان شما مشتریان عزیز در زمینه بسته بندی های مقوایی باشد .

www.arkabox.ir  –  +989351692579  –  instagram/arkabox .ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

بدون دیدگاه

دسته‌ها

اشتراک گذاری

فهرست